مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

حمله مدیران استقلال به آپارتمان دیاباته| افشاگری دیرهنگام شیخ

  • کد خبر: ۹۱۶۲۰
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
حمله مدیران استقلال به آپارتمان دیاباته| افشاگری دیرهنگام شیخ
شیخ دیاباته در یک افشاگری دیرهنگام اعلام کرده مدیران باشگاه استقلال به خانه او حمله کرده و وسایلش را بیرون ریخته اند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شیح دیاباته، مهاچم مالیایی الاصل سابق استقلال به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده که بسیار ناراحت کننده است. این بازیکن که به دلیل حسن رفتارش حتی مورد توجه هواداران پرسپولیس هم بود و از او به نیکی یاد می‌شد، به شدت از اتفاقاتی که درزمان حضورش درایران رخ داده، گله کرده است. دیاباته در افشاء گری تازه خود چنین گفته است: «مدیران استقلال به آپارتمان من رفتند و در آن را شکستند. لباس های‌مان، کفش هایمان و چمدان هایم را برداشته و همه را بیرون انداختند! به خودم گفتم که من همه کاری برای استقلال کردم. در زمین جنگیدم و بهترین گلزن شدم. برای چه این کار را با من می‌کنند و واقعا غمگین شدم. این برای من بی احترامی محسوب می‌شد. آن‌ها نشان دادند که احترامی برای من قائل نیستند و همین انگیزه مرا پایین آورد. حالا خودتان را جای من بگذارید. چگونه می‌توانید همه توان خودتان را در زمین بگذارید؟ این شدنی نیست. البته من همه اتفاقات بدی که افتاد را نمی‌گویم. این‌ها تازه چیز‌های کوچکی بود که باعث پایین آمدن انگیزه من شد. همه موارد را نمی‌گویم، چون نمی‌خواهم هواداران استقلال از آن چه که مدیران با من کردند ناراحت شوند. از همه هواداران استقلال و همه مردمی که با من مهربانی کردند تشکر می‌کنم. »

شیخ بابت دریافت نکردن جایزه بهترین گلزن فوتبال ایران را هم موضوع ناراحت کننده‌ای می‌داند. این بازیکن حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «جایزه کفش طلا را من دریافت نکردم! نه تنها این جایزه را دریافت نکردم بلکه مدیران استقلال حتی نیامدند به من تبریک گفته و بگویند که بالاخره راه حلی برای دریافت جایزه ات پیدا می‌کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->